8/4/2024
3
In het algemeen vcrij goed alleen is er toch iets essentieel misgelopen tussen de leasingmaatschappij en xxx waarbij ik een trekhaak als één van de belangrijkste opties wenste en hiervoor een korting werd toegestaan door de garage , alleen heeft xxx deze niet willen accepteren n.a.v. company policies . Bottomline ben ik het slachtoffer hiervan en heb ik geen trekhaak op de wagen. Dit zal me nu xxx euro extra aan persoonlijke uitgaven vragen wat ik wel een enorme meerkost vind , die ik niet had ingecalculeerd.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/4/2024
4
Un très bon accueil,satisfait du service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/4/2024
5
gepersonalisserde aanpak; wagen stond klaar; uitstekende uitleg gekregen over het functioneren van de wagen
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
1/4/2024
5
Zoals steeds een voortreffelijke service.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/3/2024
3
Ik kreeg mijn info langs de garage. De vertraging bij de levering was aanzienlijk, zeker twee maanden. Zeer weinig uitleg bij de vertragingen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
26/3/2024
3
ipv 1 uur voorzien , was het onderhoud 3,5 uur en niemand die enige uitleg komt geven of verwittigen. je zit daar maar te wachten op de middag met honger.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
26/3/2024
4
Correcte en vriendelijke service.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Everyone is very involved and engaged. Readiness to hear feedback, immediate reaction to ensure a solution is found.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
Altijd een heel vriendelijke ontvangst & goede service!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
4
Ontvangst OK; afhaling kon beter. Men had mij beloofd om te bellen als mijn wagen klaar was. Desondanks
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/3/2024
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Heel goed , vriendelijk, goede uitleg , kon niet beter.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
Zeer aangenaam en vlot contact
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
4
Check in professioneel en correct. Herprogrammeren software gebeurd maar duurde 2 werkdagen. Nadien steeds weerkomend zelfde probleem van niet-functioneren functies. Daar kan xxx niets aan doen maar wel productie Mercedes. Wie lost dit dan uiteindelijk op?.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Goede begeleiding in de juiste modelkeuze; hulpvaardigheid bij het opsporen van een stockwagen; goede toelichting bij de gebruiksmogelijkheden van de nieuwe wagen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
Goede uitleg bij aflevering wagen
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
4
Professioneel en vriendelijk
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
5
Heel goed. Professionele service. Duidelijke uitleg. Heel tevreden!
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
5
Zeer goede en duidelijke uitleg over nieuwe wagen. Men neemt tijd om de nieuwe wagen te overhandigen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/3/2024
4
Best tevreden geen opmerkingen alles was zoals verwacht mag worden van een Mercedes servicepunt
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/3/2024
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/3/2024
5
De ervaring was correct : Positief : degelijke no-nonsense uitleg van de wagen en correcte beantwoording van mijn vragen Te verbeteren : de medewerker was niet tijdig op de afspraak. Een flesje champagne bij de aankoop van een wagen van deze prijsklasse was welkom geweest
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
18/3/2024
5
Super goed geholpen toen ik de auto kwam ophalen, Toen ik de uitleg kreeg van de auto, en na dat ik was vetrokken. Werd er super goed geholpen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
Professionele levering, duidelijke uitleg, vriendelijke klantenservice
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
goede ontvangst, goede begeleiding
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
Professioneel, vriendelijk & behulpzaam
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
4
Met betrekking tot de beoordeling van mijn ervaring met xxx ben ik wel zeer tevreden. Ze waren heel duidelijk in hun communicatie. Als ook met het afleveren van de wagen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
Duidelijke info en heel behulpzaam
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
11/3/2024
5
Prima ervaring qua verkoop, informatie verschaft en algemene service
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/3/2024
2
Employé qui fait le strict minimum est qui est à plusieurs reprises absent à des rendez-vous fixés entre nous. Même le jour de la livraison du véhicule, il avait oublié de me dire que la remise avait lieu dans un autre garage à cause de travaux. On se demande qu'elle est encore la raison d'être d'un tel employé chez xxx car on trouve tous les renseignements sur internet et que les remises proposées sont standards.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
4/3/2024
3
Alles liep moeizaam, verschillende diensten werkten niet naar behoren, veel heen en weer gemail zonder resultaten
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
persoonlijk met engagement
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
28/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
4
Mooi resultaat en relatief efficiënt proces. Enige opmerking is de extreem lange wachttijd. Her betrof een lakschade bij nieuwe levering in xxx'23 en de herstelling in xxx'24 pas kunnen gebeuren.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Opvang door carrosserie zeer snel en goed na voorruitbreuk
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
Alles is verlopen zoals verwacht : helemaal oke.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/2/2024
5
Veel tijd voor uitleg en vragen, goed aflevering !
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
23/2/2024
2
Bepaalde opties niet echt duidelijk. Ik had begrepen dat met distronic & line assist de wagen tussen de lijnen van de snelweg semi autonoom ging kunnen rijden, zoals dat het geval was bij mijn vorige wagen (standaard optie op mijn xxx). Ook was ik niet op voorhand op de hoogte gebracht dat mijn wagen ergens anders opgehaald moest worden (omwille van werken )
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
23/2/2024
5
Algemeen een erg fijne ervaring bij het bestellen en afhalen van mijn wagen. Veel informatie gekregen, testrit, ... en bij afhalen van de wagen voldoende tijd om rustig alle nieuwe features te overlopen.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/2/2024
5
Flexibel voor voor volgens noodzaak
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
18/2/2024
5
Vriendelijk ontvangen en alle tijd gekregen voor uitleg, perfect
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
15/2/2024
5
aangenaam, vriendelijke ontvangst. Goede service en niet lang moeten wachten tijdens het onderhoud van mijn wagen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
15/2/2024
5
Accueil service et disponibilité au top
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
4
My experience in mercedes dealer was good when I selected my car and when I received car. Only problem was that I had to wait for 1 year to receive my car. But it was not an issue in dealer. When I received my car, I couldn't ask some questions since I could consider those questions. But during my drive in Mercedes, those questions were popped up. It is good to have some channel to ask questions any time.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
14/2/2024
5
Je n ' ai été qu'une fois chez le concessionnaire (remise de la voiture). L'accueil, les explication et la prise en main étaient parfait.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
14/2/2024
5
Duidelijke communicatie wat het probleem was, correct afspraken voor herstelling.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
1
The work procedure was excruciatingly slow, no one was answering my emails. Preventable delays were made that worsened my experience.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
3
Alhoewel op afspraak duurde een wissel en vervanging van winterbanden meer als 2u.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
14/2/2024
5
de afspraken zijn stip gevolgd: op afgesproken tijd binnen en verwittigd van het einde van de service. vriendelijk onthaal ondanks de regen. ik had graag uitleg gehad over een optie maar het was druk; zal een andere keer binnen stappen
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/2/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/2/2024
5
Reparatie zo goed als terstond uitgevoerd, zonder afspraak.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
2
Frustrerend. Gebrek aan communicatie. Hautaine houding tov klant.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
5
goede communicatie over timings en uiteindelijk uitgevoerde werken
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
12/2/2024
4
De mensen waar ik me bij aanmeld om mijn auto binnen te brengen of op te halen zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam en doen hun uiterste best je zo goed mogelijk verder te helpen. Enkel het telefonisch en mailcontact met het algemeen nummer (onthaal) loopt moeizaam: ze staan je heel vriendelijk te woord, maar mails noch telefonische info vinden, in tegenstelling tot wat wordt gezegd, geen doorgang naar de mensen die alles in orde moeten brengen of doorgeven aan de mensen die aan de auto's werken.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
2
Duur, niet helemaal in orde, slechte communicatie over afgewerkte auto ...
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
5
Zeer tevreden, beste service, vriendelijk personeel, top kwaliteit werken.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
4
Ik ben natuurlijk onaangekondigd in de garage verschenen. Het was enkel om een inlichting met betrekking tot het magazijn. Een vriendelijke medewerker drukte tevergeefs op een knop en telefoneerde om verbinding met het magazijn, hij is dan zelf iemand gaan halen, die kon mij niet helpen en is terug naar het magazijn gaan informeren, kwam terug met de boodschap dat ik 's anderendaags mocht terug komen. Gans die procedure heeft ongeveer 45 minuten geduurd. Iedereen was wel uitermate vriendelijk.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
5
positieve ervaring, werken uitgevoerd zoals afgesproken, goede uitleg over uitgevoerde werkzaamheden, vriendelijk onthaal
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
10/2/2024
4
Tot vòòr een paar jaar vond ik de dienstverlening bij xxx ondermaats. Ik heb dat ook een paar keer (w.o. met een aangetekend schrijven) aangekaart. Ik stel nu vast dat de dienstverlening en bereikbaarheid van de medewerkers er heel sterk is op vooruitgegaan. De laatste twee onderhouden waren top: proactief, klantgericht, duidelijke vooraf informatie over welke werken dienden te worden uitgevoerd en de kost ervan, debriefing,.... Dit is zoals ik het verwacht. Zeer veel dank daarvoor aan iedere medewerker en de leiding.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/2/2024
5
Snelle service! Time is money..
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
4
Heel professioneel en klantvriendelijk.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Goede service en vriendelijk geholpen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
Ik ben zeer tevreden over de ontvangst en het werk aan mijn auto . maar toch een kleine opmerking . Tijdens het wachten kuierde ik even rond in de tentoonstellingszaal en keek in de etalages er wordt onder anderen eau de toilet voor mannen aan geboden , geen enkele voor vrouwen . is dat niet een beetje vrouw onvriendelijk ? Vrouwen houden er ook van om met een Mercedes te rijden . Vriendelijke groeten ; xxx
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
4
Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg & mooie attentie in de vorm van een fles wijn.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
9/2/2024
3
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
9/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
2/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/2/2024
5
Steeds vriendelijk onthaal en uitstekende service zowel xxx medewerkers.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/2/2024
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
3
Lors de l'entretien, j'ai demandé le remplacement d'une pièce de garniture au niveau de l'essuie glace arrière. Lors de la reprise du véhicule cette pièce n'avait pas ete changée mais rien ne m'a été communiqué. J'ai du moi même revenir au garage pour le signaler. On m'a alors dit qu'on pouvait le commander si je voulais. Cela devrait être automatique et de pas devoir nécessité un follow up de la part du client. on attends que xxx fasse le suivi. on m'a contacté dans l'après midi pour signaler que la pièce serait livrée le lendemain. Apres m'avoir coinfirmer que cela ne prendrait que 5 minutes, j'ai alors pris rendez-vous pour le lendemain. Lors de ma deuxième visite, cela a prit beaucoup plus que 5 minutes et j'ai failli etre en retard pour une réunion importante.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
31/1/2024
5
Vanaf het maken van de afspraak voor het onderhoud tot de uitvoering ervan, is alles vlot verlopen. I
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
5
Vriendelijk onthaal, rustige omgeving, professionele indruk
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
1
Niet goed, steeds lange wachrijen aan de balie. De mensen aan de balie werken zich te pletter terwijl er in de showroom verschillende mensen zitten rond te lopen die op dat moment niets te doen hebben. Ik heb als klant het gevoel dat de focus enkel op de verkoop is en daarna niets meer. Ook zijn er geen bureau's ter beschikking om te kunnen werken tijdens het wachten. Ik moest verschillende keren terugkeren om een herstelling te laten uitvoeren en na 2 weken begon het lampje opnieuw te branden. Bovendien werden de banden vervangen zonder dat aan mij te vragen (wel aan de leasingmaatschappij). Voor banden ga ik steeds naar een bandencentrale en dus had deze interventie niet gemoeten.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/1/2024
4
Volgens mij is er binnen de garage een probleem met organisatie. Ik word vaak mee in communicatie loop gezet, waardoor ik blijkbaar dingen verkeerd interpreteer. Vandaar op het gebied planning en communicatie is er nog werk.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
28/1/2024
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
28/1/2024
5
Correct en klantvriendelijk!
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2024
5
Vriendelijk, ervaren en zeer goede service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2024
4
Positief. Het probleem met de wagen werd vlot afgehandeld.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/1/2024
1
De eerste keer in vele jaren ben ik niet tevreden. De afspraak lag 2 maanden op voorhand vast op xxx en daarbij zou het onderhoud A gecombineerd worden met een terugroepactie voor de software codering uitstapwaarschuwing. Alleen bleek na de uitvoering van het onderhoud geen computer beschikbaar voor de actualisering van de codering van de Multimode-Radar. Hierdoor dien ik het traject xxx tweemaal af te leggen en hiervoor tijd uit te trekken. Daarnaast moest xxx een tweede afspraak inplannen. Deze afspraak kan pas op xxx doorgaan.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
5
zonder afspraak een snelle oliebijvulling
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
3
Colegii dumneavoastr au lucrat foarte murdar
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
3
Service werd correct uitgevoerd. Bij binnenleveren van de wagen werd vermeld dat we een gratis carwash kregen. Deze wer niet uitgevoerd
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
5
Snelle en goede service. Vriendelijk personeel.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
5
Always friendly reception and reliable service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
26/1/2024
5
xxx was very receptive, they informed me properly about my car which returned from xxx where it had stopped working. I was hoping Alphabet would let me know but inspite of chasing them multiple times, when I had no updates after more than 3 weeks without my car, I rang up xxx and they promptly followed up and kept me informed.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
16/1/2024
5
Alles perfect verlopen. Heel vriendelijk personeel, nemen echt hun tijd om alles goed uit te leggen. Alleen jammer dat de Mercedes app op dat moment net plat lag ...
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
15/1/2024
4
Wagen was niet opgeladen bij afhaling.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
15/1/2024
2
Experience is great, however I'm not sure if the employee didn't explain or the car is broken, but sometimes the charging port doesn't open.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/1/2024
5
Accueil, professionnalisme et conseils
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/1/2024
3
de begeleiding bij de keuze van de opties was niet klantgericht genoeg. Hierdoor mis ik vandaag opties die ik dacht en hoopte te hebben en waarvan ik spijt heb deze niet te hebben.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
3/1/2024
5
Everything was clear and efficient.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
2/1/2024
5
Professioneel, vriendelijk en snel.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
22/12/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/12/2023
1
Ik had gisteren een afspraak om 12u15 voor het plaatsen van mijn winterbanden, ik bracht die banden mee ,gemonteerd op velgen,ik had afgesproken dat ik zou wachten op mijn wagen,rond 14u30 kwam men melden dat mijn wagen klaar was, men bezorgde mij ook de rekening , hierop stond vermeld: eenheidsprijs:xxx ,aantal :6 ;totaalprijs;xxx euro,vond ik tamelijk veel.wat betekend die 6? In xxx liet ik mijn zomerbanden plaatsen bij xxx, hier was inbegrepen, monteren van de banden op andere velgen, uitbalanceren en monteren op de wagen en betaalde minder,wanneer ik thuis kwam kreeg ik een melding op mijn G S M,; Uw wagen is klaar, je kan hem komen afhalen????
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
21/12/2023
5
Vlotte afspraak, correcte ontvangst en afhandeling, en een car-wash-beurt is een leuk toetje.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
1
Dealing with xxx was a terrible experience. First, they delayed the delivery of the car by more than 40 days. After they officially declared that the car was ready, they again delayed the delivery by two weeks. One day after the delivery, the car broke down in the middle of the street, and I had to bring it back to xxx. Even now, after two weeks, they say that they do not even know what the problem is, partially because they did not check the car for one week. I still do not have the car, not even a date that when I will receive it. They destroyed all my programs to travel at Christmas, and still, there is no answer! My experience with Mercedes and xxx could NOT be worse! I deeply regret choosing the Mercedes Benz as my car.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/12/2023
4
- goede inlichtingen gekregen bij aankoop - levering van de wagen was 2,5 maanden te vroeg. Voor een leasingvoertuig is dit vervelend. Hierdoor is nadien veel verkeerd gegaan bij de leasingmaatschappij omdat mijn werkgever heeft gevraagd om de effectieve levering uit te stellen tot de gevraagde datum. (= einde leasingcontract van vorige wagen) - wat is verkeerd gegaan bij de leasingmaatschappij: mijn zaak is in de vergeethoek geraakt: nummerplaat werd niet aangevraagd, afspraak voor aflevering voertuig moest worden uitgesteld, dit uiteindelijk met 2 weken - uitleg bij levering van voertuig was zeer goed.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/12/2023
5
Ik was onder de indruk van de kennis en professionaliteit van xxx. Ik hield erg van zijn verkoopstijl. Hij wist meteen wat mijn verwachtingen waren en wat mijn stijl was.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/12/2023
3
Ok , medewerker niet beschikbaar tijdens middagpauze dus moeten terugkeren was fijn geweest als dat gecommuniceerd werd
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
1
Tijdens het snel opladen heeft de 2 maal een melding gegeven ivm de 12V batterij waardoor hij niet meer wilde rijden. De eerste keer heeft het 10 dagen geduurd. Om zeker te zijn of het probleem is opgelost ben ik gaan snelladen juist langs de Mercedes garage voor het geval hetzelfde probleem zou voordoen. Het is duidelijk dat ze bij de eerste herstelling het snelladen niet hebben getest want ik kreeg dezelfde melding en kon niet verder rijden. De wagen is ondertussen al weer bijna 3 weken in de garage. Ik heb 5 keer proberen te bellen met de vraag wanneer de wagen klaar zou zijn. Ze hebben me hiervoor nooit terug gebeld. Uiteindelijk voet bij stuk gehouden en hebben ze een vervangswagen van Mercedes voorgesteld. Dit enkel nadat ik heb gevraagd naar de persoon waar ik een klacht moet indienen. Voor de vervangswagen heb ik het document moeten ondertekeken in de donker en in de regen op een klein scherm, wat zeer moeilijk leesbaar is. Je krijgt hier ook geen kopie van, je moet dit uitdrukkelijk vragen. Als ik dan vraag of de auto volledig verzekerd is, kon de persoon mij niet antwoorden buiten meneer alles is in orde, je moet gewoon de tank volledig vullen bij terugkeer . Nadat ik ben vertrokken zie ik dat de tank half leeg is... Daarenboven zaten ze achter de xxx ook pinten te drinken en leute te maken om 17:45...
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
Gepassioneerde medewerkers die moeite doen de wensen van de klant te begrijpen...
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/12/2023
4
Vrij goed. Maar het heeft wel wat moeite gekost alvorens men de ernst van het probleem wilde erkennen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
4
It was good, they were fast and kind service
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
20/12/2023
5
Vriendelijke en correcte dienstverlening
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Er wordt niet enkel de servicebeurt gedaan, maar andere mankementen worden opgemerkt en aan de klant gegeven die dan zelf kiest om die werken ook uit te voeren.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
20/12/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
13/12/2023
4
we werden onmiddellijk begroet en aangesproken bij het binnen komen. We werden ook goed verder geholpen
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/12/2023
3
Fleet purchase, long delivery time with very few updates on progress.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/12/2023
5
Efficiënt en duidelijke afspraken.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/12/2023
4
De ervaring om als klant echt te hebben beleeft.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
13/12/2023
4
- afhalen wagen was in xxx ipv xxx wat beperkte de mogelijkheden ( niet op zaterdag,...) - uitleg was summier
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/12/2023
4
Il a fallu plus d'1 mois voir 2 entre le moment ou la voiture était livrée chez xxx et le moment ou j'ai pu aller la chercher ... En tout 16 mois entre la commande et la livraison alors qu'on avait annoncé environ 1 an
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
12/12/2023
5
Subliem als al de keren ervoor. Alles loopt zoals het werd ingeplant. Doe zo verder.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
8/12/2023
5
Alles is heel goed verlopen, we zijn zeer tevreden van de service.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
8/12/2023
5
Er is keurig de tijd genomen voor de uitleg en het overhandigen van alle bescheiden, zeer aangenaam.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
8/12/2023
5
Vriendelijk ontvangst & goede service
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
30/11/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/11/2023
5
goede ontvangst, extra service ivm carwash
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/11/2023
5
easy for booking, reserve car available, work is done as expected.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/11/2023
2
Vanaf de aankoop van mijn xxx sukkel ik met de afsluitingsklep van de midden console. Deze opent niet meer automatisch bij het indrukken van de openingsknop. De dag na de aankoop van de wagen diende ik al te vragen om er naar te kijken. Deze werd heel vriendelijk hersteld. Men liet me weten dat de springveer niet meer op zijn plaats zat en dat daardoor de klep niet meer automatisch opensprong. Ondertussen is mijn wagen 2 jaar oud en bij elke bandenwissel of onderhoudsbezoek dien ik telkens te vragen om de springveer terug te plaatsen zodat de middenconsole weer automatisch zou opengaan. Vorige maand toen ik mijn winter banden plaatste vroeg ik of men daar eindelijk eens definitief wou kunnen naar kijken. Men liet me toen weten dat ze dan het ganse systeem (de 2 deurtjes met veren?) moesten vervangen. Het stuk zou rond de xxx€ kosten zonder plaatsing en BTW. Ik heb toen gezegd dat ik het te duur vond en men heeft het veertje dan maar opnieuw teruggeplaatst. Uiteraard is het nu opnieuw stuk. Ik vind dat de service van Mercedes hier te kort schiet. Ik vind het spijtig dat men mij nooit vroeger voorgesteld heeft om het systeem te vervangen. Men bleef maar zijn tijd verliezen om eraan te prullen. Het is een zwakpunt van bij de aankoop, maar het gevolg is nu wel dat ik een absurd duur stuk dien te kopen voor een onnozel verzwakt veertje omdat de waarborg periode door is. Ik vind het heel spijtig dat Mercedes die productie fout niet op zich neemt en mij ergens toch met een wrang gevoel laat zitten voor zo'n prul. xxx
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/11/2023
4
5: Zoals altijd alles best ok. Vriendelijke, vlotte ontvangst, feedback vanuit de xxx.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
29/11/2023
2
laatste bezoek viel mee maar dan ging het ook maar over bijvullen adblue. In andere situaties: voor inplannen servicebeurt steeds lange wachttijden vooraleer service kan gebeuren terwijl ik bel zodra boodschap in wagen verschijnt. Bij vorige servicebeurt iets misgelopen met updates waardoor ik 's avonds mijn wagen niet kon afhalen. ik heb dit pas omstreeks 16u vernomen (omdat ik zelf belde) en ze hadden geen vervangwagen voorzien (terwijl ze weten dat het een leasewagen is en dus nodig voor mijn werk). Ondanks aandringen heb ik mijn probleem zelf mogen oplossen. En is niet eerste negatieve ervaring. Ik zal deze garage zeker niet aanraden bij vrienden, collega's.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
27/11/2023
1
Ik had gebeld om tijdens mijn jaarlijks onderhoud xxx ook de winterbanden op te leggen men had mij verzekerd dat dit kon. Was niet gebeurd, nieuwe afspraak gemaakt. Helaas bleek dat ik die niet kon nakomen dus na 2dagen terug gebeld om te verzetten. Dit was blijkbaar niet doorgegeven waardoor weer en nieuwe afspraak gemaakt is xxx. Bij onderhoud bleek ook dat ruitensproeier moet vervangen worden men ging mij hiervoor contacteren nog altijd niets gehoord. Ik heb dit ook vermeld bij het maken van de nieuwe afspraak winterbanden.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/11/2023
4
Het niet zo evidente probleem met het audio geluid van de wagen, was na de service van de eerste keer opgelost. Dit is wat ik verwacht van mijn garage.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/11/2023
4
Eerste maal servicebeurt @xxx. Heel vlot onthaal en ook klantvriendelijk gesprek op het einde van de servicebeurt. Aangename ruimte om tijdens de servicebeurt te verblijven. Aandachtspunten: lange wachttijd (> 2.30u) en vond het vreemd dat ik op het einde geen idee had over de prijs van de servicebeurt. Factuur werd opgestuurd en daar heb ik het tarief ontdekt.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/11/2023
4
Vriendelijk onthaal. Snelle uitvoering van het nodige onderhoud. Dus tevreden klant
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
25/11/2023
4
Zeer vriendelijke en bekwame medewerker.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/11/2023
3
Klant... niet meer, niet minder.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
25/11/2023
5
Heel veel focus op de klant Goede uitleg ook in functie van hoe diep de klant wil geïnformeerd worden. Uitstekende respons op specifieke vragen en opties na verkoop
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
24/11/2023
4
To the point en professioneel.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
First class service, van onthaal tot oplevering.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
24/11/2023
1
Ophaling niet in xxx maar in xxx was niet helemaal proper, ttz vooral de ramen waren nog vuil (binnen) Of ik nog features online kon activeren? => neen. Ondertussen heb ik wel android auto aangekocht :-( Oh ja, de nr platen lagen nog in xxx. Mocht ik het niet gezien en gezegd hebben was ik zonder nrplaat de baan op...
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
24/11/2023
1
1 jaar wachttijd, en zelfs wanneer de wagen in België toekwam was er geen communicatie en nam ik zelf meermaals contact op
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
Perfect altijd goede service
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
heel vlot, goeie service, heel vriendelijk. niets op aan te merken.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
Men voelt zich thuis bij het Mercedes-team zowel bij de medewerker als bij het xxx-team. Telkens correcte informatie en afhandeling. Aangename sfeer in het huis.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
24/11/2023
3
We hebben gemeld dat er een probleem was met de sproeivloeistof; na het onderhoud was het er nog steeds en hebben we het zelf opgelost.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
1
Speciaal een vroege afspraak gemaakt voor de montage van banden. Afspraak heeft heel de dag geduurd. Geen melding ontvangen wanneer de banden gemonteerd waren. Bandenspanning was lager dan het minimum aangegeven in de tank klep.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
4
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
24/11/2023
3
Uiterst tevreden over de service en opvolging door de medewerker. Niet tevreden over de aflevering gezien de auto werd afgeleverd met een beschadigde velg.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
24/11/2023
5
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
17/11/2023
5
It's the xxx car I bought at xxx. I'm still happy with service.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
16/11/2023
5
Hartelijke ontvangst , duidelijke uitleg over de nieuwe wagen en bovendien wordt steeds de tijd genomen om bij registratie - of andere problemen naar een oplossing te zoeken. side note : Verwachttte evenwel dat de wagen voor 80% zou opgeladen zijn wat niet het geval was; Bij het naar huis rijden (=> xxx km enkel) ben ik moeten stoppen bij snellader.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
15/11/2023
5
Tevreden over de xxx. Alles was perfect in orde bij de levering.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
10/11/2023
5
Hartelijke ontvangst en perfect voorbereid om op een vlotte en comfortabele manier mijn wagen te overhandigen
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
6/11/2023
4
Alles verliep vlot. Wachttijd had misschien wat korter gekund.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
3/11/2023
5
Alles prima geregeld zoals afgesproken
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
1/11/2023
3
De aankoop was nogal zakelijk.
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
31/10/2023
5
Professioneel en flexibel
GMS Leuven
Sales
Personenwagens
31/10/2023
5
Vlotte bediening aan het onthaal. Alleen duurt het vrij lang voor de documenten na het afsluiten van het onderhoud terug bij het onthaal komen, dat kost je snel 15 minuten en dat is lang als je de wagen terug op de parking ziet staan. Voor de rest enkel maar positieve ervaringen.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens
30/10/2023
5
Professionele medewerkers, dewelke weten waar ze mee bezig zijn. En dan wil ik verwijzen in eerste instantie naar de xxx medewerkers. Zowel bij het maken van een afspraak, als het binnen brengen van het voertuig. Last minute kon er mij een fiets aangeboden worden als alternatief voertuig bij de onderhoudsbeurt van de wagen. Bij afhalen is er mij ook een analyse voorgesteld rond de mogelijke volgende kosten aan het voertuig, zonder verplichting. Top medewerkers.
GMS Leuven
Customer Service
Personenwagens